Możliwość komentowania Wielkie kryzysy finansowe: 1929 i 2008 rok. została wyłączona

Walka z oszustwami finansowymi i piramidami.

Otacza nas wszędzie. Bilbordy, telewizja, gazety, Ogólnoświatowa sieć. Reklama bombarduje nas z każdego kąta. Czy zastawiałeś się w ogóle co to jest marketing. Słowo pochodzi z łaciny reklamo. Jest to miarodajne graficzne, pisemne bądź też audiowizualne połączenie wiadomości z elegantami perswazji. Zadanie reklamy to w głównej mierze nakłonienie nas klientów oraz odbiorców do zakupu przedmiotów lub też usług. Może także służyć do poparcia akcji społecznych. To przykre większa część przesyłów marketingowych łączy się w zasadzie z komercyjnymi korzyściami dla reklamodawcy – sporadycznie dla odbiorcy. Z założenia reklama powinna prezentować nam prawdę o danym towarze. Żeby ją pokazać, należałoby wstąpić na stronę internetową namioty reklamowe. Jakim sposobem wiadomo, tak nie zawsze jest. Ponieważ główną funkcją reklamy jest wykorzystanie naszymi emocjami oraz żonglowanie stereotypami na które jesteśmy podatni. Od czasu do czasu promuje negatywne wzorce i pobudza nasze konsumenckie pragnienia. Nieraz propaguje akcje prospołeczne i zachęca do czynienia idealna. Należy pamiętać, że reklama uwidocznia wszystko co porządnie, przysłaniając negatywne strony.

1. Otwórz link

2. Otwórz link

3. Kliknij i zobacz

4. Przejdź dalej

5. Czytaj dalej Rola edukacji finansowej w społeczeństwie.

Comments are closed.