Ekonomia komparatywnych korzyści: analiza teorii handlu międzynarodowego.
W Polsce, jeśli chodzi o przewóz bywa przeróżnie. Logistycznie wiele rzeczy jest niedopracowanych. Ma prawo nieodpowiedni obywatele się wszystkim absorbują? A może chodzi o to, że po prostu w naszym kraju nie ma pieniędzy na jakiekolwiek ruchy w sprawie przewozu? W jaki sposób jest każdy widzi może nie koszmarnie koszmarnie, jakkolwiek dobrze również nie jest. Słowo 'jakoś’ jest należyte, jakkolwiek czy transport ma obowiązek być formułowany takim słowem? Wypada coś zrobić, przedsięwziąć jakieś działania, które doprowadzą wszystko do porządku – głównie, gdy chodzi o usługi rodzaju ANCHOR. Solidny plan to połowa sukcesu. Później należy odkryć słusznych ludzi do wykonania planu. Kiedy tak właściwie widzę, jak co roku łata się dziury konewką na drogach mniej uczęszczanych to szlag mnie trafia. Nie można byłoby tego zrobić raz a prawidłowo? Nie lepiej zrobić coś konkretnie, wydać odrobinę więcej pieniędzy i mieć spokój na następne dwadzieścia lat? Ciągle zastanawiam się ile traci skarb państwa na tych 'niby’ remontach dróg oraz ile zyskują firmy, jakie raz do roku powtarzają rytuał łatania dróg. Takie rzeczy to pewno tylko w stworzonym przez nas kraju.
1. Metody
2. O nas
3. Przejrzyj
4. Czytaj dalej
5. Porady